pirmdiena

Mans dzīvokļa biedrs - Bonds... Džeims Bonds

Jau kādu brīdi atpakaļ, kā sniegs no skaidrām debesīm, man uzradās dzīvokļa biedrs. Viņu sauc Bonds, jo viņš ložņā un zogas, mēģina ielīst pat tur, kur savu izmēru dēļ nemaz nevar, visu izokšķerēt un apskatīt. Protams, jābūt taču lietas kursā.

Sadzīvojam labi - viņš neēd neko no tā, ko es. Jaa arī ne pienu, ne cīsiņus, ne malto gaļu, ne vistas fileju, pat ne burkānus. Dilles kāts viņam vienīgi ir ļoti tuvs, jo prot ar viņu spēlēties. Un es, loģiski, neēdu neko no tā, ko viņš - ne kripatiņas sausbarības.

Viņam ļoti patīk sasveicināties un sveicinās viņš diezgan daudz un bieži - viņa sveiciens - njaaaau..

Nekādas īpašās neģēlības attiecībā uz mani vēl nav sastrādājis, ja neskaita to reizi, ka bija aizņēmies tv pulti. Sk. bildi!

Tas tāds ātrais ieskats - iepazīstināšanās.

2 komentāri:

Ainars teica...

Forša bilde! :))Ar mani ar kautkas tāds vakaros mēdz notikt :D

Ātrais teica...

Džeims bonds :)