otrdiena

Kas ir mans kultūras objekts?

Šobrīd aktīvi strādāju pie kāda studiju darba. Uzdevums ir aprakstīt savu kultūras objektu. To lietu, vietu, iestādi, cilvēku vai apstākļus, kas visvairāk ietekmējusi mani, manu skatu uz dzīvi, manus paradumus, domāšans veidu, kā arī pētniecības intereses.
Sākotnēji likās, ka varu izdomāt ļoti daudz tādu lietu, tomēr nekādi nevaru pati ar sevi vienoties, kas galu galā ir tas noteicošais, kas mani padarījis tieši tādu, kāda nu esmu. Sākumā domāju, ka tā varētu būt Valmiera, bet, janeatradu tam nekādu pierādījumu. Ja es dzīvotu, piemēram, Kuldīgā, droši vien būtu līdzīga.
Neminēšu vairāk piemēru, lai nesaputrotu galvas. Varbūtu Tev, dārgo lasītāj, ir kādas idejas tieši par mani vai arī par to, kas caurmērā visbiežāk ietekmē katra cilvēka dzīvi visvairāk - kaut kas tāds, ko var raksturot ar vārdiem "kultūras objekts"?

3 komentāri:

Anonīms teica...

Ja par pētniecību, tad droši vien studijas/fakultātes vai studiju programmas izvēle vai kas tāds. Ja būtu izvēlējusies ko citu, tad pētniecības intereses arī būtu citādas..

Laura teica...

Njaa, bet kas to izveeli ietekmeeja? Kas intereses radiija....

Anonīms teica...

Iedzimtība + Vide + Audzināšana.