ceturtdiena

Izvēles priekšā

Šķiet, ka ir beigusies mācību procesa inscenēto emuāru vērtēšana, tāpēc esmu nokļuvusi smagas izvēles priekšā - mest šai padarīšanai mieru, vai tomēr turpināt šad tad, varbūt ne pārāk bieži (laika ierobežotības dēļ) ielikt šeit kādu jaunu ziņu, atrast kādu jaunu iespēju, kā padarīt blogu interesantāku.

Spriežot pēc tā, ka bloga radīšanas pats sākums bija diezgan piņķerīgs, pa galvu pārsvarā šaudījās tikai viena doma - priekš kam man tas - varētu nosliekties vairāk uz miera mešanas pusi, tomēr.. Tomēr ir laba sajūta būt lietas kursā arī par šo dzīves un sadzīves sfēru. Ar interesi pēdējās dienās esmu izgājusi cauri vairākiem augsta līmeņa blogiem, aptverot arvien vairāk iespējas. Nu, jā, daudzas no tām diemžēl nemāku izveidot. Bet varbūt tikai pagaidām nemāku. Tik daudz nezināmā liek turpināt.

Nesen pa TV dzirdēju vienu gudru un veiksmīgu cilvēku runājam par savu dzīves moto - Ja tas priekš tevis ir neiespējami, tas ir jādara. Protams, šajā gadījumā tas ir nedaudz pārspīlēti, bet kaut kam tur ir jābūt.

Turpināšu! Vēl kaut ko no manis dzirdēsiet? Kas zina, iespējams drīz šis taps par vienu no populārākajiem Latvijas, Eiropas un visas pasaules blogiem. Kas zina, varbūt tad arī rakstu tematiku varēs klasificēt. Tad varēsiet teikt - es biju klāt, kad viņa izšķīrās par šo soli ;)

4 komentāri:

Anonīms teica...

Es biju klāt!

Bet vispār pirmā lieta, ko beidzot vajadzētu izdarīt, ir pielikt malā tos komentārus jaunākos, lai beidzot redzu, kas ir jauns parādījies..

Un vispār - tie RSS feed-i (vai kaa tur saukt) baigi bremzē visu lapas ielādes procesu..

Laura teica...

Ar laiku viss uzlabosies :)

Anonīms teica...

Yee, beidzot redzu komentārus!

Visvaldis Valtenbergs teica...

Laura,

Man prieks, ka turpināsiet. Varbūt var padomāt par publicitāti, jo labi rakstāt! Cik zinu, Valmiera24.lv meklē blogerus.

Ar cieņu,
Pasniedzējs